Sociaal tarief voor GSM, vaste telefoon en/of internet

Het sociaal tarief is een korting die de operatoren geven op de factuur voor vaste of mobiele telefonie of internet.

Wat is dit?

Om recht te hebben op het sociaal tarief  moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen. Deze voorwaarden kan je terugvinden op onderstaande website; http://www.bipt.be/nl/consumenten/faq/list/28-sociale-tarief.  

Hoe aanvragen?

Wanneer je het sociaal telefoontarief wil aanvragen moet je je richten tot de operator waar je klant bent.

Wanneer je graag hulp wenst met de aanvraag kan je je steeds richten tot het OCMW van jouw gemeente. Als je nog nooit bent langs geweest bij het OCMW van Nijlen kan je terecht op het intake moment : elke werkdag van  09.00  tot 12.00 uur of je maakt een afspraak indien je niet kan langskomen op het voorziene tijdstip. Ben je toch al eerder hier geweest, neem je contact op met je eigen maatschappelijk werker.

Voor meer informatie of een gesprek kan je langskomen bij:

OCMW-Nijlen

Wat meebrengen?

  • Bewijs van identiteit
  • Je laatste factuur

Extra informatie

Voor meer informatie over de voorwaarden, kortingstarieven en het aanvragen kan je onderstaande website bekijken; http://www.bipt.be/nl/consumenten/faq/list/28-sociale-tarief


Contactinformatie